Het gastenboek om feeling te houden met het museumpubliek

Musea willen graag weten wat het publiek vindt. En het publiek wil graag zijn mening geven. Ziedaar het nut en belang van een gastenboek.

Ineens lag hij er. ,,Weet jij wie dit bedacht heeft”, vraagt marketingman Paul Klarenbeek aan museumvrijwilliger Kars Klok. ,,Poeh, daar vraag je me wat”, zegt deze terwijl hij in zijn geheugen begint te graven. ,,Ik sta hier sinds 2011, sinds de verbouwing. Voor die tijd was hij er nog niet. Ik weet dat iemand het een keer voorstelde. Maar wie dat was…”

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na registreren leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Word wakker met het belangrijkste nieuws uit het Noorden met onze ochtend-nieuwsupdate.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement.