Vrouw gewond na keukenbrand Assen

Bij in een brand in woning aan de Elbestraat in Assen is woensdagnacht een vrouw gewond geraakt. Ze is met brandwonden aan haar voeten naar het ziekenhuis gebracht.

De bewoonster had een pan op het vuur laten staan en was naar bed gegaan. Deze pan vatte vlam en het vuur sloeg over naar de afzuigkap. Brandmelders gingen af waardoor de vrouw wakker werd. Ze waarschuwde de brandweer.

De brand was snel onder controle. In de woning is veel rook- en roetschade.

Toon reacties

Word wakker met het belangrijkste nieuws uit het Noorden met onze ochtend-nieuwsupdate.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement.