Wat is er hip aan oer? Drenthe profileert zich als dé oerprovincie

Drenthe, oerprovincie van Nederland. Met die uitstraling wil Marketing Drenthe meer toeristen naar de provincie trekken. Maar is de keuze voor ‘oer’ wel slim? Kan ‘oer’ ook hip zijn?

Oer hoeft niet oubollig te zijn; het kan ook hip. Dat zei Astrid Crum, de nieuwe directeur van Marketing Drenthe, bij de presentatie van de nieuwe strategie, half oktober, om meer geld te verdienen aan toerisme. Dat moet gebeuren door als oerprovincie de boer op te gaan. De slogan waarmee de afgelopen jaren aan de weg werd getimmerd, gaat daarmee overboord.

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na registreren leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Mis niets van het regionale nieuws. Ontvang onze dagelijkse nieuwsupdate, helemaal gratis.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven