Nieuwe klantenbinders Rabo

Nieuwe technieken, andere samenwerkingsvormen. De winkelsector is danig in beweging, meldt Rabobank in zijn Retail Update 2016.

De problemen bij V&D en de schoenenzaken van Macintosh maken duidelijk dat de consumentenmarkt verandert. De winkelsector in ons land, maar ook daarbuiten zoekt naarstig naar nieuwe mogelijkheden om klanten te gerieven, omzet te verhogen en daarmee de winst. Samenwerking, verticale integratie en nieuwe technieken zijn in dat proces belangrijke trefwoorden, zo blijkt uit Retail Update die Rabobank naar buiten heeft gebracht. Een aantal voorbeelden.

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na registreren leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Word wakker met het belangrijkste nieuws uit het Noorden met onze ochtend-nieuwsupdate.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement.