Marketing Groningen bundelt alle lokale corona-initiatieven op platform Groningen voor elkaar

De zusjes Puck (8) en Coosje (6) kunnen niet naar school vanwege de coronacrisis. Ze krijgen thuis onderwijs van hun ouders en vermaken zich verder heel goed met elkaar. Foto: Kees van de Veen

Marketing Groningen wil alle lokale initiatieven om de coronacrisis te doorstaan bundelen op het platform groningenvoorelkaar.nl. De stichting lanceert daarom zaterdag 11 april de campagne ‘Groningen voor elkaar’.

‘Sinds de overheid maatregelen aankondigde om het coronavirus in te dammen, steken Groningers massaal de handen uit de mouwen en bedenken de meest uiteenlopende en eigenzinnige initiatieven’, schrijft Marketing Groningen in een persbericht.

‘Ze bezorgen thuis, organiseren hulp voor mensen die het nodig hebben of regelen online vermaak. Voorbeelden zijn warenhuis.groningen.nl en Helpdesk 050.’

Alle initiatieven bundelen

Met als achterliggende gedachte dat je samen meer bereikt, wil Marketing Groningen alle initiatieven bundelen op één platform: groningenvoorelkaar.nl . Alle lokale initiatieven voor en door Groningers kunnen hierop worden aangemeld.

Marketing Groningen hoopt dat zoveel mogelijk lokale initiatieven zo de aandacht krijgen die ze verdienen.

De campagne loopt tot en met eind mei. Tot die tijd worden mensen die de website visitgroningen.nl bezoeken automatisch doorgelinkt naar de campagnesite.

menu