Inwoner Harlingen slaapt tijdens keukenbrand

Een bewoner van een huis aan de Nutsstraat in Harlingen is afgevoerd naar het ziekenhuis nadat geprobeerd werd de keukenbrand zelf te blussen.

Vrijdagmiddag kreeg de brandweer een melding. In de keuken van de woning was een pan in de brand gevlogen terwijl de bewoner in slaap was gevallen. Het slachtoffer heeft brandwonden opgelopen toen hij de brand zelf wilden blussen.

Het vuur is inmiddels geblust en de woning wordt geventileerd.

Toon reacties

Word wakker met het belangrijkste nieuws uit het Noorden met onze ochtend-nieuwsupdate.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement.