Overlevingsstrategie voor winkeliers: verras de klant

Winkeliers moeten opnieuw leren kijken naar hun winkel. Met een praatstuk hopen drie onderzoekers dat onverwacht mooie nieuwe winkelconcepten ontstaan.

Funshoppen 2.0, misschien wel hoger. Winkelen moet minder saai worden; de winkelier kan met onverwachte verrassingen klanten aan zich binden. Dat is de boodschap van ‘Op weg naar een ontdekkingsruimte als overlevingsstrategie'. Twee onderzoekers van hogeschool Stenden in Leeuwarden, Maaike de Jong en Alexander Grit, en co-auteur Maaike van Rooden van SVT Branding & Design Group, willen daarmee nieuwe winkelconcepten uitlokken bij bestaande en toekomstige winkeliers.

Registreer gratis en lees dit artikel

Heeft u al een account? Inloggen

Door op verzenden te klikken ga ik akkoord met de algemene voorwaarden en privacy statement

Na registreren leest u direct verder

Gefelicteerd! U bent nu geregistreerd

U kunt met deze registratie elke maand 6 plus artikelen lezen.
We wensen u veel leesplezier.

Limiet bereikt

U heeft de limiet van 6 plusartikelen voor deze maand bereikt. Op de eerste dag van de volgende maand vullen we het tegoed weer aan. Of neem een abonnement voor onbeperkte toegang.

Abonneren

Bent u al abonnee?

Word wakker met het belangrijkste nieuws uit het Noorden met onze ochtend-nieuwsupdate.

Meer dan 22.249 nieuwsbriefabonnees

Je kunt je op elk moment weer uitschrijven

Lees hier ons privacy statement.